1.Min pakke er afsendt, men ikke ankommet?
1.Du kan følge din pakke viaSpor ordrelinket i ordrebekræftelsen.
2.Der kan gå op til 48 timer førend skanninger/opdateringer er synlige på transportørens hjemmeside.
3. Har du ikke modtaget din pakke 72 timer efter afsendelse, er vores anbefaling at du kontakter vores kundeservice viar email.
2.Min pakke er beskadiget ved modtagelse. Hvad gør jeg?
1.Hvis pakken har synlige skader, skal du inden for 24 timer reklamere til Dantrade via e-mail på support@dantrade.dk eller ved at udfylde formularen i Returnering.
2.Hvis du opdager skjulte skader, skal du hurtigst muligt (dog senest inden for 5 dage) reklamere til Dantrade via e-mail på support@dantrade.dk eller ved at udfylde formularen i Returnering.
3.Hvornår ankommer mine varer?
Du kan tjekke status på dine ordrer i dit kundecenter. Du kan logge ind i dit kundecenter i højre hjørne: ”Log ind”.(Hvis du har glemt dit kodeord, så klik her).
4.Min vare er gået i stykker - hvad gør jeg?
Klik venligst her for at kontakte os., eller kontakt os direkte via e-mail på support@dantrade.dk .
5.Hvor længe har jeg reklamationsret?
1.Dantrade giver to års reklamationsret overfor privatkunder og et års reklamationsret overfor erhvervskunder.
2.Går dit produkt i stykker efter reklamationsretten er udløbet. Har du mulighed for at kontakte producenten dire.